dijous, 22 de novembre del 2012
EL MEU TELER
A classe estem fen una canallera. Però prime hem fet un taler, que necessitàvem un tros de fusta i 12 claus i un martell.

divendres, 9 de novembre del 2012
dissabte, 20 d’octubre del 2012
dijous, 18 d’octubre del 2012
FITXA DE RETOC FOTOGRÀFIC
Aixó era la prova que teniem que fer a classe de tecnologia, hem entrat a la web (http://www.tnc.cat/ca/uuuuh) i hem agafat una imatge i hem tret el home que estava a la imatge i l'hem posat a un fons i aquell fons l'hem canviat i l'hem posat de color negre i blanc. Després l'hem canviat el color del vestit i l'i hem posat de color blau i l'ho ultim u hem posat al blog, I després entre els companys ens botarem.


dijous, 11 d’octubre del 2012
divendres, 5 d’octubre del 2012
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
.jpg)




.jpg)

.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)



